Մեր նշանաբանը

Մոտավորապես  11-12  տարեկան  երեխայի  մեջ  առաջանում  է  հետաքրքրություն  իր  ներքին  աշխարհի  նկատմամբ,   իսկ  այնուհետև  տեղի  է  ունեում  ինքնաճանաչման   խորացում  և  բարդացում:  Դեռահասը  իր  համար  բացում  է  իր  ներքին  աշխարհը:  Դեռահասաը  ցանկանում  է   հասկանալ,  թե  ինչպիսին  է  նա  իրականում,  և  պատկերացնում  է,  թե  ինչպիսին  կցանկանար  լինել: 

     Դեռահասության  տարիքում  ինքնագիտակցության  դրսևորումը   դեռահասի  կարևորագույն  հոգեբանական  ձեռքբերումներից  մեկն  է:  <<Ես>>  կերպարները, որոնք  դեռահասը  ստեղծում  է  իր  գիտակցության  մեջ,  բազմազան  են:  Ֆիզիկական  <<ես>>-ը,  այսինքն`  պատկերացումը  սեփական  արտաքին  հմայքի  վերաբերյալ,  պատկերացումը  իր  խելքի,  ընդունակությունների  և  այլ  որակների  մասին,  միավորվելով  ձևավորվում  է   իրական  <<ես>>-ը: 

   Դեռահասը  դեռևս  լրիվ  հասուն   անձնավորություն  չէ:   Անկայունությունը   դեռահասության  տարիքի  սկզբում  և  կեսում  ողջ  հոգեկան  կյանքի  շարժունակությունը  հանգեցնում  է  սեփական  ես-ի  մասին  պատկերացումների  փոփխությանը: 

   Դեռահասության  տարիքի  վերջում,  վաղ  մանկության  սկզբում  իր  մասին  պատկերացումները  կայունացվում  են,  դառնում  հաստատուն  և  ձևավորվում  են  <<ես  կոցեպցիայի>>  ամբողջ  համակարգը:  Երեխաների  մի  մասի  մոտ  <<ես  կոնցեպցիան>>  կարող  է  ձևավորվել  ավելի  ուշ`  ավագ  դպրոցական  տարիքում:  Բայց  ամեն  դեպքում   սա  ինքնագիատկցության  զարգացման  կարևորագույն  փուլն  է:  

Ֆլիրտը   անգլ.  բառ  է,  որը  նշանակում   է   կոկետություն,  սիրահետում,  սիրային   խաղ:Ֆլիրտի  պատմության   արմատները  գնում  է  դեպի  դարերի  խորքը, և  հնարավոր  է, որ եկել  է Կլեոպատրա  թագուհու  ժամանակաշրջանից:

Վերածննդի  դարաշրջանում  / XVI դար/   Իտալիայում   և   Ֆրանսիայում  օրենսդրությամբ   ընդունվել   է  հակառակ   սեռի  նկատմամբ  ֆլիրտ: Այն  վերածվում    է    արվեստի.   հագուստ, կոշիկ,   զարդեր,  օծանելիք,  սանրվածք,  վարք-այս   բոլորը  նպատակին   հասնելու  ուղիներ      են: 

XVII-XVIII դդ.  ֆլիրտը վերջնականապես   ընդունվեց,  որպես  ճիշտ  վարքաձև:

↓         ↓          ↓

Գրավչության ժեստեր

Ինչպե±ս  ենք  մենք  հասկանում,որ դուր  ենք  գալիս  ինչ-որ  մեկին:Եթե նա  առաջարկում  է  հանդիպել  և  հաճոյախոսում  է, այդ  դեպքում ամեն  ինչ պարզ  է:Իսկ  եթե  նա     լռում  է, ինչպե±ս  հասկանալ, որ  նա  մեզ  համակրում  է: Իսկ  ինչպե±ս  գրավել  Ձեզ  դուր  եկած  անձնավորության  ուշադրությունը:

 Գլուխը   խոնարհելը,  ձեռքը  գրպանում, ոտքերի  շարժումները  կարող  են  խոսել  Ձեր  փոխարեն:Մենք հաճախակի  օգտվում  ենք  մարմնի ժեստերից` անգիտակցաբար  ուղղարկելով  և  հաշվի  առնելով  համակրանքի  և հակակրանքի  ազդակները:

  Տեղեկանալով  այս  ազդակների  մասին,  և  ցուցաբերելով  մի  փոքր  ուշադրություն, Դուք  կարող  եք  ավելի  լավ  հասկանալ  շրջապատող  մարդկանց  զգացմունքները, ինչպես  նաև   կկարողանաք ստեղծել  գրավչության  Ձեր  սեփական  բանաձևը:

Հրավիրում ենք մասնակցելու  «Գրավչության ժեստեր» սեմինարին, որը տեղի կունենա ապրիլի 26-ին, ժամը` 18:00:

Լեզուներ-ռուսերեն, հայերեն:

Մուտքը 1500 դրամ

«Ապագա», հոգեբանական ծառաության կենտրոն

Հասցե` ք. Երևան, Նոր Նորքի 1 զանգված, Նանսենի 3 փողոց

Հեռ. 098-281-856, 094-800-970

Դա  խոսքային  և  ոչ  խոսքային  գործունեության  համախումբ  է,  որը  մենք  իրականացնում  ենք,  որպեսզի  արտահայտենք  մեր  հետաքրքրությունները  մեկ  այլ  անձի  նկատմամբ:Ֆլիրտնայն  ուրախ  է,  անվտանգ,  իրական: Ֆլիրտըլավ  է  հատկապես  նրանց  համար,  ովքեր  ոչ  մի  պարտավորվածություն  չունեն,  այն  բարձրացնում  է տրամադրությունը  և  հեշտությամբ  ընդունվում   է  և'  տղամարդկանց,  և'  կանանց կողմից: Հաճախ  ֆլիրտող  անձանց  արյան  մեջ  էրիթրոցիտների  քանակը  բավականին  բարձր  է  լինում,  որը  նպաստում  է  իմունիտետի  և  առողջության  բարելավվմանը:

Որտե±ղ  կարող  է  այս  ճանապարհը  Ձեզ  տանել:Որտեղ  պատահի! Ընկերություն  ըստ  հետաքրքրության,  մասնագիտական  կապ,  ռոմանտիկ  հարաբերություններ,  ամուսնություն:Կարևոր  չէ  ինչպիսին  է  Ձեր  գործողությունների  արդյունքը,  ֆլիրտը`  ծանոթությունը  և  հաղորդակցումը  դարձնում  է  հեքիաթային:Անհարմար իրավիճակներից  և  չհասկացված  լինելուց  խուսափելու  համար  անհրաժեշտ  է  ֆլիրտում  ճիշտ  մոտեցում  ցուցաբերել: 

↓         ↓          ↓

Գրավչության ժեստեր

Առանձնացնում  ն  կոնֆլիկտների  լուծման  5 ճանապարհ /ռազմավարություն/

 

  1. կարող  ենք  չմասնակցել  կոնֆլիկտին  և  հեռանալ-Հեռացում
  2. կարող  ենք  ճնծել  մեր  մեջ  ցավը  և  չպատասխանել-Ճնշում
  3. կարող  ենք  գնալ  փոքր  զիջման,  ակնկալելով  նույնը  դիմացինից-Փոխզիջում
  4. կարող  ենք  ակնկալել  հաղթանակ  մեզ  համար  և  պարտություն  դիմացինի-Հաղթանակ-Պարտություն
  5. կարող  ենք  ակնկալել  այնպիսի  վիճակ,  որ  կոնֆլիկտող  կողմերը  բավարարված  լինեն  չկորցնելով  ոչինչ-Հաղթանակ-Հաղթանակ